Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Рядинська І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Кравчук Т. М. Вплив режиму рухової активності на рівень розвитку витривалості старшокласників [Електронний ресурс] / Т. М. Кравчук, Н. М. Санжарова, Ю. В. Голенкова, І. А. Рядинська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(1). - С. 178-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(1)__43
| 2. |
Кравчук Т. М. Особливості функціонального стану студенток у процесі занять оздоровчою аеробікою [Електронний ресурс] / Т. М. Кравчук, Н. М. Санжарова, Ю. В. Голенкова, І. А. Рядинська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(3). - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(3)__37
| 3. |
Рядинська І. А. Теоретичні підходи до визначення сутності поняття здоров’я та його компонентів [Електронний ресурс] / І. А. Рядинська // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 52. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_52_6
| 4. |
Гайдученко Ю. О. Корпоративна соціальна відповідальность в українському бізнес-середовищі [Електронний ресурс] / Ю. О. Гайдученко, І. А. Рядинська // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Економіка. - 2015. - Вип. 15. - С. 177-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_eko_2015_15_20
| 5. |
Гайдученко Ю. О. Роль держави у механізмі забезпечення зайнятості населення [Електронний ресурс] / Ю. О. Гайдученко, І. А. Рядинська // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Економіка. - 2016. - Вип. 16. - С. 15-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_eko_2016_16_4
| 6. |
Кравчук Т. М. Аналіз змісту підготовки майбутніх тренерів з художньої гімнастики [Електронний ресурс] / Т. М. Кравчук, Н. М. Санжарова, Ю. В. Голенкова, І. А. Рядинська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - Вип. 139(1). - С. 337-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2016_139(1)__75
| 7. |
Рядинська І. А. Теоретичний аналіз проблеми здоров’я особистості в дослідженнях науковців [Електронний ресурс] / І. А. Рядинська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - Вип. 139(2). - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2016_139(2)__36
| 8. |
Кравчук Т. М. Використання засобів художньої гімнастики в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Т. М. Кравчук, Н. М. Санжарова, Ю. В. Голенкова, І. А. Рядинська // Здоровье, спорт, реабилитация. - 2015. - № 1. - С. 51-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hsr_2015_1_18
| 9. |
Гайдученко Ю. О. Соціальне партнерство як інструмент формування соціальної відповідальності [Електронний ресурс] / Ю. О. Гайдученко, І. А. Рядинська // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Економіка. - 2017. - Вип. 17. - С. 15-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_eko_2017_17_4
| 10. |
Кравчук Т. М. Розвиток координаційних здібностей дітей середнього шкільного віку засобами акробатики [Електронний ресурс] / Т. М. Кравчук, Н. М. Санжарова, Ю. В. Голенкова, І. А. Рядинська, С. А. Бибель // Здоровье, спорт, реабилитация. - 2017. - № 4. - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hsr_2017_4_4
| 11. |
Санжарова Н. М. Теорія і методика викладання спортивних єдиноборств в системі підготовки майбутніх учителів фізичної культури [Електронний ресурс] / Н. М. Санжарова, Г. О. Огарь, Т. М. Кравчук, Ю. В. Голенкова, І. А. Рядинська // Єдиноборства. - 2017. - № 1. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinob_2017_1_16
| 12. |
Рядинська І. А. Інноваційні методи викладання при вивченні економічних дисциплін у закладах вищої освіти України [Електронний ресурс] / І. А. Рядинська // Бізнес Інформ. - 2021. - № 1. - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_1_18 Мета роботи - розглядання суті та значення інноваційних методів викладання економічних дисциплін у закладах вищої освіти, використання їх у професійній діяльності зі студентами під час проведення навчальної роботи. Розглянуто інноваційні методи навчання під час викладання економічних дисциплін, які використовуються в системі сучасного освітнього процесу в закладах вищої освіти України. Визначено особливості форм і методів інноваційного навчання, розкрито специфіку їх використання під час проведення занять зі студентами з економічних дисциплін. Перелічено застосування таких методів, форм і прийомів навчальної роботи, як: аудіовізуальний метод навчання; аналіз помилок, колізій, казусів; дискусія із запрошенням фахівців; брейнстормінг ("мозковий штурм"); "дерево рішень"; ділова (рольова) гра (студенти перебувають у ролі викладача з економіки, бухгалтера, аудитора, брокера, менеджера тощо); "займи позицію"; діалог Сократа (Сократів діалог); метод інтерв'ю; публічний виступ; коментування, оцінка (або самооцінка) дій учасників; навчальний "полігон"; метод аналізу та діагностики ситуації; метод кооперативного навчання; проблемні методи; частково пошукові методи; дослідницькі методи; метод проєктів; моделювання; тренінги; програмно-рольовий метод генерування ідей; робота в малих групах; гра "компетентність"; імітаційні ігри; PRES-формула тощо. Розкрито сутність кейс-методу, його принципи, структуру, особливості, вплив на формування якісних характеристик майбутнього фахівця з економіки. Наголошено на використанні нових технологій у навчанні, таких як мультимедіа, комп'ютери тощо та поєднанні інноваційних методик із класичними, традиційними.
| 13. |
Рядинська І. А. Освіта як фактор формування людського капіталу та економічного зростання [Електронний ресурс] / І. А. Рядинська // Бізнес Інформ. - 2022. - № 3. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_3_6 Мета роботи - окреслення ролі системи освіти у формуванні людського капіталу, розвиток якого є необхідною умовою для економічного зростання країни. Проведено дослідження теорії людського капіталу як визначальної складової, яка забезпечує процес розвитку та накопичення людського капіталу, від якого, своєю чергою, залежить конкурентоспроможність країни та її місце у світовому середовищі. Розкрито значення освітнього ресурсу в створенні людського капіталу. Зазначено роль інвестицій у людський капітал, і, зокрема, в освітній процес. Охарактеризовано взаємозв'язок рівня освіти та заробітної плати працівника. Виокремлено основні напрями впливу освіти людини на економічне зростання країни. З'ясовано деякі рекомендації, які дозволять забезпечити гарантії збереження сфери освіти як фактора формування якісного людського капіталу країни. Визначено, що освіта є фундаментальним видом інвестування в людський капітал. Освіта протягом всього життя забезпечує умови для формування кваліфікованого молодого працівника як особистості та професіонала в обраному напрямку навчання та його подальшої праці на будь-якому підприємстві. Головним завданням освіти є забезпечення країни якісним людським капіталом для ефективного економічного зростання. Освіта позитивно впливає на ринок праці не тільки тому, що підвищує конкурентоспроможність робітників, але й тому, що акумулює потенційно незайняту молодь. Наголошено, що розвиток освіти та професійної підготовки сприяє вирішенню таких важливих завдань coціaльнo- економічного розвитку, як прискорення темпів економічного зростання, поміякшення нерівності в розподіленні доходів, підвищення якості національної робочої сили, безпосереднє зменшення безробіття та попередження його в майбутньому.
| 14. |
Кравчук Т. М. Особливості виховання виразності спортсменів, що займаються спортивною акробатикою на етапах базової та спеціалізованої підготовки [Електронний ресурс] / Т. М. Кравчук, І. А. Рядинська, Є. І. Зеленська // Health-saving technologies, rehabilitation and physical therapy. - 2021. - № 2021. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/HSTRPT_2021_2021_15
| 15. |
Рядинська І. А. Інноваційні методи викладання економічних дисциплін для студентів факультету фізичного виховання [Електронний ресурс] / І. А. Рядинська // Health-saving technologies, rehabilitation and physical therapy. - 2021. - № 2021. - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/HSTRPT_2021_2021_18
|
|
|